Тигрюля тут — тигрюля там

http://www.2000.net.ua/a/65718

Дістали...
Держава не повернула бізнесу 19,4 млрд. грн. податку на додану вартість і стягнула наперед податки на суму 12 млрд. грн., обурено повідомив днями президент.
Допекла президента, звісно, не так держава, як ВОНА.Ота, що з ранку до ночі невтомно ПРАЦЮЄ на бігбордах. Мабуть, Юлії Володимирівні бракує коштів на піар і рекламні трюки, то й залізла в кишеню підприємців.
Розтлумачивши недолугому народу, що ВОНА — це Україна, Тимошенко вже красується на щитах у новому образі: з тигреням і з косою а-ля Снігуронька. Прем'єр-міністр великої європейської держави, вітаючи народ із роком Тигра, грайливо так підписалася: ТИГРЮЛЯ.
Така ж сама тигрюля посміхається нам із телевізора та з розкішних глянцевих календарів, які пачками роздають громадянам надурняк бютівські агітатори.
А уявіть-но собі канцлера Німеччини Ангелу Меркель зображеною на всіх стовпах у вигляді тлустого рожевого ангелочка: мовляв, із Різдвом вас, любі мої гери і фрау! Ваш Ангелик...
Чи уявіть-но залізну леді Маргарет Тетчер гламурною рекламною маргариткою на всіх парканах — за часів суцільної й непроглядної кризи.
Що сказали б на це англійські шахтарі та ощадливі гери?.. Куди послали б вони таких своїх прем'єрів?
Правильна і цензурна відповідь — у відставку.
Звично потішив публіку наш гарант.
— У якій країні Європи уряд не віддає коштів, що належать бізнесу?.. — саркастично запитував він свою націю, навівши оті кричущі дані щодо ПДВ.
Та ж у вашій країні, Вікторе Андрійовичу, у вашій! У країні з симптоматичною назвою «ВОНА». Хіба ви забули, що «ВОНА — це Україна»?.. І що саме ви двічі ставили Тимошенко на чолі уряду.
У цій розікраденій, розпроданій і давно не керованій президентом країні прем'єрка за сумісництвом підпрацьовує Україною...
Де ж то нам, платникам податків, напастись грошей на її, збав Боже, президентство, якщо один лиш бігборд — це десятки людських пенсій, а тих бігбордів по країні — як гною!
По телевізору ж крутять без кінця мелодраматичні ролики, в яких ВОНА неквапом розповідає про свою любов до людей і про свою особливу місію, усвідомлену НЕЮ ледь не з пелюшок.
Мене нудить від цих гламурних роликів ще й тому, що одна секунда (!) ЇЇ телереклами — це ціна життя онкохворої дитини, чиї сплакані родичі не спроможні стягнутись на операцію за кордоном.
А дітей таких в Україні — тисячі...
Письма читателей, пожалуйста, также см. на F6-7
Наталя КАМИШНИКОВА,
Нововолинськ